Gombás szendvics

Ebben a nagy nyári melegben nem sok lelki erőm van órákig ácsorogni a konyhában és sütni/főzni, ráadásul étvágyam sincs akkora.

Általában ilyenkor tényleg csak pár perces kajákat dobok össze, amik könnyed falatok, nem terhelik le teljesen az emésztőrendszeremet.

Ez pont egy ilyen recept, hiszen szinte minden nyers benne, ami nagyon jól frissít és el is telít az ilyen meleg napokon.

Maga az egészség ez a szendvics, ami tápláló, könnyű és nem is kell vele sokat vacakolni.

Thai jellegű tészta

Lássuk is a receptet!

    Hozzávalók:
  • magos, tk. stangli
  • 3-4 fej bio gomba
  • só, bors, fokhagymapor
  • szójaszósz
  • friss koktélparadicsom/li>
  • friss salátamix
  • fermentált mandulajoghurt (Aldi)
  • Elkészítés:

    Most meg és vágd fel a gombát vékony szeletekre. Tedd egy serpenyőbe és közepes lángon ked el pirítani. Ha nagyon serceg, vagy le akarna égni, adhatsz hozzá egy nagyon kevés vízet, de a gomba is enged valamennyi folyadékot.

    Amikor kezd összetöttyedni a gomba, önts alá egy kevés szójaszószt, sózd, borsozd ízlés szerint és adj hozzá egy kis fokhagymaport is. A szójaszósz kellemesen karamellizálódik. Meg is van az egész 3-4 perc alatt.

    A stanglit vágd fel és nagyon vékonyan kend meg a mandulajoghurttal. (Ez a lépés el is hagyható, én a szaftossága és az enyhén marcipános "buké"-ja miatt használtam, ami nagyon passzolt hozzá.

    Pakolj egy kevés salátamixet a stanglira, rá a fűszeres gombát, majd csorgasd le a gombás szósszal jó alaposan.

    Tálaláshoz én egy nagy adag lesózott koktélparadicsomot tettem mellé, de használhatsz bármilyen más friss zöldséget is.

    Jó étvágyat!

    Személyre szabott étrendért, személyre szabott receptekkel, kattints ide: Program csomagok.

    Vissza